جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

توصيه چند طراح سايت حرفه اي

طراحي و بهينه سازي سايت

توصيه چند طراح سايت حرفه اي

۵۴ بازديد

توصيه چند طراح سايت حرفه اي

تا كنون چند بار پيش آمده كه از يافتن يك سايت جديد و گشتن در آن لذت برده ايد؟ نه به دليل زيبايي چشمگير آن يا خدمات ويژه ارائه شده بلكه بدليل هماهنگي كامل بين تمام المان هاي سايت و رعايت تمام نكات توسط يك طراح سايت حرفه اي .طراحي حرفه اي سايت نتيجه اي از تجربه، تكنيك و سليقه است. شما ميتوانيد كتاب يا مقالات زيادي در اين زمينه مطالعه كنيد ولي گوش دادن به توصيه هاي چند طراح سايت حرفه اي ميتواند بسيار مفيد باشد. به همين دليل تصميم گرفتيم تا در اين مقاله به معرفي سه نفر از معروفترين طراحان سايت جهان و پاسخ آنها به سوال “مهمترين نكته براي يك طراحي سايت حرفه اي چيست؟” بپردازيم.

طراح سايت حرفه اي
تا كنون چند بار پيش آمده كه از يافتن يك سايت جديد و گشتن در آن لذت برده ايد؟ نه به دليل زيبايي چشمگير آن يا خدمات ويژه ارائه شده بلكه بدليل هماهنگي كامل بين تمام المان هاي سايت و رعايت تمام نكات توسط يك طراح سايت حرفه اي .
طراحي حرفه اي سايت نتيجه اي از تجربه، تكنيك و سليقه است. شما ميتوانيد كتاب يا مقالات زيادي در اين زمينه مطالعه كنيد ولي گوش دادن به توصيه هاي چند طراح سايت حرفه اي ميتواند بسيار مفيد باشد. به همين دليل تصميم گرفتيم تا در اين مقاله به معرفي سه نفر از معروفترين طراحان سايت جهان و پاسخ آنها به سوال “مهمترين نكته براي يك طراحي سايت حرفه اي چيست؟” بپردازيم.

Douglas Hughmanick طراح سايت حرفه اي

داگلاس با ۷ سال سابقه مشاوره و فعاليت در زمينه طراحي حرفه اي سايت بعنوان كارگردان هنري شناخته ميشود. او مدرك ليسانس خود را در رشته رسانه هاي نو و از دانشگاه هنر دريافت كرد. امروز او شركت شخصي خود را اداره ميكند و طرح هاي بسيار زيبا و منحصر به فردي را براي وبسايت ارائه كرده است. داگلاس در پاسخ به سوال بالا گفته است:

    مهمترين بخش براي طراحي حرفه اي سايت ايجاد ارتباط مناسب بين كاربر و اطلاعاتي است كه بدنبال آن ميگردد. اگر دسترسي به اطلاعات و صفحات داخلي سايت راحت بوده و كاربر از حضور خود در سايت شما راضي باشد، در طراحي سايت خود حرفه اي عمل كرده ايد. اين به معني تكرار يك استراتژي و كپي مجدد آن نيست بلكه براي هر پروژه و متناسب با بازديدكنندگان احتمالي سايت ممكن است تغيير كند.

مهمترين نكته اي كه ميتوان از صحبت هاي داگلاس بيرون كشيد عبارت “تكرار يك استراتژي و كپي مجدد آن” است. يك طراح حرفه اي سايت هرگز كار خود را كپي نميكند. شايد شما هم با نمونه هاي زيادي در اينترنت مواجه شده باشيد كه از قالب هاي كلي و معمول ديگر سايتها بهره ميبرند.
Adham Dannaway طراح سايت هاي ساده

آدام در شهر سيدني استراليا زندگي ميكند و به طراحي سايت هاي ساده و گيرا معروف شده است. نمونه كارهاي او بعنوان يك طراح حرفه اي سايت در سايت ها و مجله هاي بزرگي مانند Smashing Magazine و Abduzeedo مورد بررسي و تحسين قرار گرفته است. اكانت توييتر آدام ۲۰۰۰۰ دنبال كننده دارد و در جواب به سوال بالا جواب زير را داده:

    در ابتدا بايد بگويم كه به نظر من يك طراحي سايت ايده آل وجود ندارد ولي ميتوان طراحي سايت خوب داشت. مهمترين فاكتور براي حرفه اي بودن يك طراحي سايت آن است كه به هدف خود دست يابد. بطور مثال اگر هدف يك وبسايت فروش كفش ورزشي است بايد به كاربران اجازه داد كه خيلي سريع و راحت كفش مورد نظر خود را انتخاب و خريداري كنند. مسلما زيبايي و جذابيت سايت نيز مهم است ولي تا جاييكه كارايي آن را از بين نبرد. براي يك طراح سايت حرفه اي چيزي مهمتر از كارآمدي سايت و رضايت مشتريان نيست.

نكته مهم آن است كه آدام كارايي سايت را از هرچيزي مهمتر ميداند و زيبايي ظاهري آن را در اولويت بعدي قرار ميدهد. توجه به خوانا بودن متن، استفاده از رنگهاي مناسب و سرعت بالاي سايت را بايد اولويت هاي اصلي در طراحي حرفه اي سايت دانست.
Pat Johnson برنده جوايز طراحي حرفه اي وبسايت

پت در ۵ سال گذشته ۱۰ جايزه بين المللي برده است كه او را بعنوان يك طراح  سايت حرفه اي در جهان شناسانده است. همچنين او طرح ها و افزونه هاي رايگان زيادي را در سايت شخصي خود براي استفاده رايگان عموم قرار داده است. جواب او به سوال ما به شرح زير است:

طراحي سايت حرفه اي با استفاده از تصاوير بزرگ و متن خوانا

    طراحي سايت بايد ساده و كاربرپسند باشد تا بتوانند به سرعت آنچه ميخواهند را بدست آورند. من استفاده از عكس هاي بزرگ و گرافيك زيبا را زير سوال نميبرم ولي به شرطي كه با سليقه و حساسيت كافي انجام گيرد. استفاده از لبه هاي گرد، سايه ها و فونت هاي مرتبط ميتواند از نيازهاي يك طراح سايت حرفه اي باشد.

صحبت هاي پت اهميت سادگي و زيبايي سايت را در كنار هم به ما نشان ميدهد. سادگي و قرار دادن فضاهاي خالي در سايت ميتواند تجربه بهتري را براي بازديدكنندگان در سايت شما ايجاد كند. فضاي مناسب ميان بخش هاي اصلي در يك طراحي سايت حرفه اي امكان استراحت و يافتن مطالب مورد نظر را به چشم بيننده ميدهد.

اميدواريم كه مطالب اين مقاله و نگاه چند طراح سايت حرفه اي به وضعيت امروز دنياي اينترنت و نحوه ارائه مطالب براي شما مفيد بوده باشد. اگر فكر ميكنيد كه شما هم ميتوانيد توصيه مناسبي براي دوستان داشته باشيد از طريق بخش نظرات همين مقاله منتقل كنيد.

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است. طراحي وب سايت يكي از ضرورت هاي انكار نشدني براي رشد كسب و كارها به حساب مي آيد. همچنين بعد از اتمام پروژه طراحي سايت شما به خدمات سئو و تبليغ گوگل نياز خواهيد داشت. همچنين طراحي اپليكيشن موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد.

تبليغات ميان متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد ، طراحي سايت كرمان ، طراحي سايت تبريز

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.