شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چگونه بايد يك راهبند را انتخاب كنيم

۴۱ بازديد

در اين مطلب مي خواهيم در مورد اينكه چگونه بايد يك راهبند را انتخاب كنيم توضيحاتي براي شما ارائه كنيم . چنان چه بخواهيم چند نكته در مورد راهنماي خريد راهبند اتوماتيك براي شما بگيم اولين مورد كه بايد به آن اشاره كنيم اين است كه يكي از اصلي ترين مزاياي راهبند ايجاد يك سيستم خيلي معمولي و ارزان قيمت است.

در اصل راهبند ها يكي ايستگاه براي نگهبانان هستند كه به اين شكل است افرادي كه مي خواهند عبور كنند حتما بايد نگهبان آنها را تاييد كند. راهبند بايد خيلي ايمن باشد و اين جز اصلي ترين نكته انتخاب به ما به حساب مي آيد و يك مانع براي فرار از دست نگهبانان است شما مي توانيد جلوي درب ورودي پاركينگ ها يا هر ساختمان و مجتمعي يك راهبند را ببينيد كه ايمني آن مجتمع را تامين مي كند و امكان كنترل را به شخص مي دهد تا با يك ايست كوتاه بتواند افراد را مورد بررسي قرار دهند و در صورت احتياج هر نوع شكي را در اين زمينه از بين ببرد بر عكس تصور شما احتمالا تصور مي كنيد كه ميله هاي راهبند مقاوم نيستند و فقط با يك ضربه ميتوان از آنها عبور كرد ولي ميله هاي راهبند خيلي مقاوم و مستحكم هستند.

 

درب اتوماتيك چيست؟

پيش از اين در مورد همه ي خصوصيات راهبند براي شما گفته ايم ولي الان مي خواهيم تا شما را با مزيت هاي درب اتوماتيك بيشتر آشنا كنيم و چنان چه در اين زمينه چيزي ذهن شما را مشغول كرده باشد آن را براي شما رفع كنيم. درب هاي اتوماتيك 2 نوع هستند يك نوع از آن براي مصرف هاي تجاري مثل درب ورودي ارگان هاي دولتي و فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار مي گيرد كه به درب اتوماتيك شيشه اي معروف است نوع ديگر درب اتوماتيك هم براي ورودي پاركينگ ها منازل است كه به وسيله ي ريموت كنترل مي شود و فرمان حركت از طريق آن به درب فرستاده خواهد شد ولي درب اتوماتيك شيشه اي كاربرد زيادتري دارد و مي توان از آن به عنوان يكي از درب هاي اتوماتيك صنعتي نام برد.

مزيت هاي خاص تجهيزات اتوماتيك:

از اصلي ترين مزيت هاي درب اتوماتيك اين است كه ديگر نياز نيست به آن دست بزنيد به خصوص اگر از نوع شيشه اي باشد ميتواند سريع لكه را به خود جذب كند و از اين رو مي بايست به شكل مداوم آن را پاك كرد به اين علت امكان برقي بودن و اتوماتيك كار كردن آن مانع از تماس مستقيم دست با درب اتوماتيك مي شود خب اين تنها يكي از اصلي ترين مزيت هاي درب اتوماتيك بود و امكانات ديگري دارد كه در ادامه قصد داريم آن ها را به شما معرفي كنيم.

دومين مزيت اصلي درب اتوماتيك شيك بودن آن مي باشد به اين شكل است كه چنان چه شما از درب اتوماتيك استفاده كنيد مشتري روي شما حساب ديگري باز مي كند و چنان چه تمايل به خريد هم نداشته باشد به دليل  اين با كلاسي و رده بالا بودن درجه فروشگاه قطعا از شما خريد خواهد كرد و دفعه بعدي هم قطعا و بدون شك به همان مكان مراجعه خواهد كرد احتمال دارد به اطرافيان خود هم بگويد كه فلان مغازه درب اتوماتيك دارد و خيلي كلاس بالاست حتما سري بزنيد.

 

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند.قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيد.  تيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

----------------------------------------------------------

راهبند اتوماتيك چيست و نحوه نصب آن چگونه است

راهبند اتوماتيك كه به طور معمول جلوي درب ورودي اماكن تجاري و مسكوني و همين طور محوطه هاي پاركينگي استفاده مي شود. حال راهبند ها مي تواند مدل هاي متفاوتي باشند و و براساس ميزان رفت و آمد مي توان درجه حفاظت محيط از مدل هاي حرفه اي تري استفاده شود كه در ادامه به برسرسي آنها مي پردازيم.

علت استفاده از راهبند ها حيست:

بدون ترديد اولين چيزي كه به ذهن افراد ميرسد سرعت بالا و پايين شدن آن است كه در زمان صرفه جويي مي كند به شكلي است كه مي تواند كمتر از چند ثانيه آن را بالا ببرد.و هيچ سيستمي نمي تواند جايگزين مناسبي براي اينگونه راهبندها باشد.

و اين را هم بايد بدانيد كه راهبند ها بر اساس نوع حفاظت انواع گوناگوني دارند. يك نوع راهبند وجود دارد كه ماشين ها مي توانند به سادگي آن را بشكنند و عبور كنند و فقط از آن براي ورود و خروج افراد استفاده مي شود . نوع ديگر از راهبند ها وجود دارد كه به اسم راهبند بولارد يا ستوني معروف هستند، اين نوع راهبند ها بسيار دوام بالايي دارند به شكلي هستند كه با برخورد وسايل نقليه با آن مي تواند آسيب بسيار زيادي به آن وارد كند از اين رو شما ديگر خودرو امكان وارد شدن به محوطه را نخواهد داشت.

راهبند اتوماتيك چه كاربردي دارد؟

همان گونه كه ذكر شد راهبند ها بر حسب كاربرد به چند دسته گروه بندي مي شوند تا يه ورودي ساختمان يا پاركينگ را كنترل كنند. در ادامه با انواع آن بيشتر آشنا خواهيد شد.

راهبند ميله دار يا بوم دار

اين نوع راهبند معمولا در مكان آن مانند درب ورودي پاركينگ ها و ساختمان هاي تجاري مورد استفاده قرار مي گيرد. سرعت باز شدن اين نوع راهبندها به شكلي است كه كه مي تواند در كمتر از دو ثانيه باز شود و ورود و خروج سريعي را نظاره گر باشيم.

راهبند زنجيري

اين نوع راهبندها معمولا كمتر مورد استفاده قرار مي گيرند و كاركرد آن به شكلي است كه 2 وسيله قوطي شكل سمت چپ و راست ورودي قرار مي گيرد و ميان اين 2 را يك زنجير كاور مي كند. بزرگ ترين مزيتي كه اين راهبند دارد اين است كه به شكل كامل مي توانيد درب ورودي با خروجي را تحت پوشش خود داشته باشد به شكلي است كه يك دوچرخه هم نمي تواند از آن عبور كند. ولي سرعت پايين تري نسبت به راهبند بازويي و هم چنين زير كاري نصب بيشتر از جمله مشكلات اين سيستم به حساب مي آيد.

راهبند ستوني يا بولارد

اين نوع راهبند در مكان هايي استفاده مي شود كه فقط از ورود خودرو جلوگيري مي شود و افراد و همين طور موتور و دوچرخه و ويلچر مي توانند از بين انها رد شوند. از لحاظ امنيتي اين نوع راهبند مي تواند براي ورودي مراكز نظامي هم استفاده شود. تا بتواند از ورود هر نوع ماشيني جلوگيري كند. همين طور مي توان اين نوع سيستم را براي مسدود كردن خيابان و يا پياده رو در زمان هاي به خصوصي استفاده كرد.

 

راهبند فك چه نوع راهبندي است؟

هميشه از راهبند ها به عنوان مانعي استفاده مي كنند كه با تاييد نگهبان مجور وارد شدن به آن را به وسيله ي نقليه مي دهد و يا چنان چه راهبند شما پيشرفته باشد قادر است با دوربين مدار بسته پلاك شما در ليست مجاز قرار دهد تا دفعه ي بعد كه مي خواهيد وارد آن جا شويد به شكل خودكار مانع براي شما برداشته شود كه معمولا براي ساختمان ها و مجتمع هاي خيلي  بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرد.

ولي راهبند ديگري هم در بازار وجود دارد و نوانسته افراد بسياري را به سمت خود بكشاند و آن هم راهبند فك مي باشد و بدون ترديد جز بهترين محصولات در اين زمينه به حساب مي آيد كه بسيار پركاربرد است و با پا به عرصه گذاشتن انواع قديمي آن را منسوخ ساخت.

راهبند فك چه كاربرد هايي دارد؟

اين نوع راهبند به در اصل جز بهترين توليدات يك كارخانه به شمار مي رود و داراي يك مجموعه تفاوت هايي با ديگر انواع آن مي باشد معمولا اينگونه راهبندها براي مصارف تجاري و مسكوني بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند ولي اين دستگاه را مي توان ب عنوان يك ابزار صنعتي و يا نيمه صنعتي در نظر داشت كه بدون هيچ محدوديتي قادر هستيد از آن استفاده كنيد. طول بوم آن خيلي بلند است و به پنج الي شش متر هم خواهد رسيد و مي تواند دفعالت خيلي زيادي را در طول روز باز و بسته شود و به اين دليل است كه به اين دليل است نسبت به ديگر محصولات بيشتر به فروش مي رسد .

گروه صنعتي آكام ترك سازنده برتر راهبند فك

مجموعه آكام ترك با سابقه توليد درخشاني كه دارد تصميم گرفته است كه براي كامل كردن فازهاي توليدي خود طراحي و ساخت نوع فك را هم در دستور كار خود قرار دهد به همين دليل است كه مديران توليد و مهندسان حرفه اي طرح ها و پلان هاي خود را براي ساخت بر روي ميز كار قرار دادند تا اين امر با كيفيت هرچه زيادتر به انجام برسد. همين طور خدمات صادرات اين راهبند در خاورميانه هم در برنامه كاري شركت قرار خواهد گرفت. در ادامه به برخي ديگر از راهبندها اشاره خواهيم كرد همراه ما باشيد.

انواع راهبند و معرفي آنها :

راهبند خودكار ميله اي

راهبند خودكار ميله اي در حال حاضر مي توان آن را در سطح شهر و ورودي پاركينگ مراكز خريد، سازمان هاي دولتي، شركت ها و پاركينگ هاي عمومي ببينيد.

راهبندهاي ميله اي داراي يك ميله متحرك و سبك وزن است كه به كمك يك سيستم محرك الكترومكانيك يا هيدروليك به حركت در مي آيد.

كنترل حركت سيستم محرك هم از طريق يك مدار فرمان الكتريكي صورت مي گيرد. همين طور براي كم كردن نيروي اعمال شده به موتور موقع حركت ميله و بيشتر شدن سرعت حركت، از يك فنر براي متعادل كردن وزن ميله استفاده خواهد شد.

راهبند ستوني چيست؟

اين راهبندها يك استوانه فلزي دارند كه به كمك سيستم محرك هيدروليك و يا مكانيكي به طرف بالا و پايين به حركت در مي آيد. فنداسيون راهبند ستوني داخل زمين است و موقعي كه مسير براي عبور باز باشد، استوانه متحرك به شكل كامل در داخل فنداسون و داخل زمين مي رود. براي بستن مسير عبور، ستون به سمت بالا حركت خواهد كرد و به شكل يك مانع در مقابل وسيله ها و ماشين ها قرار مي گيرد.

---------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي  و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

تبليغات ميان متني

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.