چهارشنبه ۰۳ بهمن ۰۳

پيشرفت سئو با استفاده از لينك هاي داخلي

۶۸ بازديد

مي توانيد با لينك هاي داخلي به خيلي از اهداف خود در سئو برسيد . و به پيشرفت سئو فكر كنيد. البته به هيچ وجه شورش را در نياوريد.استفاده از لينك هاي داخلي در وسط مقالات ، امريست كه سيل عظيمي از Like هاي موتورهاي جستجو را براي شما به ارمغان خواهد آورد. واقعا گوگل و ديگر موتورهاي جستجو اين كار را دوست دارند.

 

قطعا شما به اين نتيجه خواهيد رسيد كه اين روش واقعا براي مخاطبان شما بيش از اندازه مفيد خواهد بود. اين لينك هاي داخلي همانند يك راهنما عمل مي كنند، به طوري بازديدكنندگان وب سايت شما به آسانترين شكل ممكن مي توانند به صفحاتي كه هم شما دوست داريد و هم آنها دوست دارند بروند ( دقيقا مصداق اين است كه بگوييم شما با يك تير، چند هدف را نشانه گيري كرده باشيد ). اين روش اين اجازه را به مخاطبان وبسايت شما خواهد داد كه نيازهاي خود را به طور كامل برآورده كنند.

article_image_one_61.jpg

بهتر قبل از شروع اصل مقاله با يك مثال توضيح دهيم :

فرض كنيد كه شما مقاله اي منتشر كرده ايد كه در مورد طراحي سايت است و در اين مقاله نيم نگاهي هم به صفحات landing مي اندازيد اما قصد اين را نداريد كه در مورد صفحات landing كامل توضيح دهيد، و همچنين شما در گذشته مقاله اي را در مورد اين صفحات ايجاد كرده ايد، حال كافيست كه در كلمه مورد نظر يعني ” صفحات لندينگ چيست؟” به مقاله گذشته خود لينك بدهيد تا اگر كاربراني كه مي خواهند اطلاعات بيشتري در مرود اين صفحات بدست آورند، وارد صفحه مورد نظر شوند. به همين راحتي !!!

چرا روبوت هاي گوگل لينك هاي داخلي را دوست دارند ؟

به لينك هاي داخلي همانند تار عنكبوت نگاه كنيد ( ولي بايد ياد بگيرد كه پاهاي شما هم همانند خود عنكبوت در بين اين تارها گير نكند ) تارهايي كه ممكن است شاه راه هايي ديگر ايجاد كنند، با ايجاد يك ساختار مناسب از لينك هاي داخلي، روبوت ها عاشق ايندكس كردن صفحات وب سايت شما خواهند شد، و اين را شما بهتر از ما مي دانيد كه اگر وب سايت شما از آن دسته وب سايت هايي باشد كه گوگل عاشقانه منتظر است كه آن را سريع ايندكس كند ، مي توانيد يك كسب و كار خوب به راه بيندازيد و اين مي تواند يكي از راه هاي رسيدن به اهداف شما باشد.

افزايش مدت زمان بازديد از صفحات وب سايت:
تا به حال دو تكه طناب را به يكديگر گره زده ايد؟ اگر اين كار را كرده باشيد حتما ديده ايد كه طناب هم انعطاف پذير تر مي شود و هم اينكه طولاني تر مي شود، چون دو تكه كوچك هم اكنون يه تكه بزرگ شده اند و مي شود با آن ها كارهاي بزرگتري انجام داد. زماني كه شما مقالات خود را با استفاده از لينك هاي داخلي به يكديگر مرتبط مي كنيد ، بازديد كنندگان شما زمان بيشتري را در مشاهده وب سايت شما سپري خواهند كرد و به جاي اينكه يك صفحه را مشاهده كنند مي توانند كم كم كل سايت شما را مشاهده كنند. مطمئن باشيد كه تعداد نمايش صفحات و شايد هم زمان نمايش صفحات توسط موتورهاي جستجو ( حداقل گوگل ) يادداشت برداري و ذخيره مي شود و باز هم اين يكي ديگر از مزيت هاي لينك هاي داخلي در وب سايت شما خواهد بود. لينك هاي داخلي نه تنها باعث مي شود كه كاربران زمان بيشتري را در وب سايت شما سپري كنند، بلكه شما را به خاطر خواهند سپرد، پس شما مي توانيد تصور داشته باشيد كه خوانندگان شما را به خاطر خواهند سپرد براي اينكه اولين بازديد آنها از وب سايت شما ، برايشان خوشايند بوده است .

بروزرساني مقاله هاي گذشته

فرض كنيد كه شما در سال گذشته مقاله را نوشته ايد كه امسال تاريخ مصرف محتواي آن مقاله به اتمام رسيده است و بسيار قديمي شده است و همچنين شما هم نميخواهيد كه اين مقاله را پاك كنيد، كافيست كه محتواي جديد خود را توليد كنيد و در مقاله گذشته با استفاده از يك لينك داخلي، محتواي جديد را به كاربران خود معرفي كنيد تا وارد آن شوند با اين روش ديگر شما نه كلمات كليدي محتواي سال گذشته خود را از دست خواهيد داد و بلكه يك لينك داخلي خوب هم ايجاد كرده ايد و همچنين لينكي به مقاله جديد خود داده ايد كه از صفحه اي با يكسال سابقه است !!!

اتصال به لينك هاي داخلي را براي خود، تبديل به يك عادت كنيد.
نظم و انضباط خاصي از ابتداي كار وب سايت خود ايجاد كنيد كه بتوانيد در آينده لينك هاي داخلي خوبي ايجاد كنيد، يعني بدانيد كه در گذشته چه مقالاتي منتشر كرده ايد كه در آينده بتوانيد به آنها لينك داخلي بدهيد.

فرق اساسي يك سئو كار حرفه اي با شما تنها نظم بسيار بالاي او و برنامه ريزي دقيق آن است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.