یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دوربين مداربسته چشم ماهي 12 مگاپيكسلي Hanwha /

۴۵ بازديد

دوربين مداربسته چشم ماهي 12 مگاپيكسلي Hanwha

 

شركت Hanwha Techwin آخرين دوربين مداربسته 12 مگاپيكسلي خود را با نام PNF-9010RVM از خانواده دوربينهاي مداربسته چشم ماهي (Fish Eye) وارد بازار سيستمهاي نظارت تصويري بين المللي كرد. اين دوربين مداربسته با تكنولوژي WiseStream بعنوان دوربين مداربسته Outdoor براي استفاده در فضاي آزاد طراحي شده است و به قابليت True Day/Night مجهز مي باشد.

از ويژگيهاي بازر اين دوربين مداربسته جديد مي توان به پشتيباني از سه كدك هوشمند H.265/H.264 و MJPEG، شمارش افراد، تحليلگر ويدئويي مجهز به نقشه حرارتي (Heat Map) و فكوس آسان اشاره نمود.

بر روي اين دوربين مداربسته از ميكروفن داخلي و خط ارتباطي دوجهته ارسال و دريافت صدا در كنار اسلات كارت حافظه SD با پشتيباني از حافظه ذخيره سازي تا 128 گيگابايت استفاده شده است.

بدليل برخورداري از استانداردهاي IK10 يا مقاومت در برابر ضربه و خرابكاري و استاندارد IP66 در كنار بهره مندي از اتصالات M12، براحتي مي تواند در فضاي آزاد بدور از مشكل به كار خود بپردازد.

رزولوشن حداكثري اين دوربين مداربسته 12 مگاپيكسل معادل تصويري با ابعاد 4000*3000 پيكسل مي باشد و مي تواند تصاويري با نماي پانوراميك، Double پانوراميك و موزاييكي (4 تصويره) در اختيار كاربران قرار دهد.

ضمن اينكه وجود نرم افزار مستطح سازي تصاوير يك تكه پانوراميك بصورت داخلي در دوربين مداربسته، مشكلات عدم سازگاري با دستگاههاي NVR و VMS با برندهاي متنوع را كاهش مي دهد.

ميدان ديد افقي و عمودي اين دوربين مداربسته 180 درجه مي باشد و تقريبا تا 15 متر فاصله را مي تواند پوشش دهد. اگر چه از هيچ پروژكتور داخلي براي ديد در شب بهره نمي برد اما براي بهبود تصاوير در شرايط با كنتراست بالا از قابليتهاي BLC/WDR/SSDR/SSNR بهره مي برد. در كنار اين قابليتها مي توان به مه زايي، تشخيص حركت، تنظيمات Gain و تحليلگر ويدئويي با تشخيص چندگانه هم اشاره نمود.

براي سازگاري بيشتر، دوربين مداربسته هانوها PNF-9010RV به ONVIF با پروفايلهاي S و G مجهز شده است .

قطر ديسك پايه پيچ شونده دوربين مداربسته جديد سامسونگ تقريبا 15 سانتيمتر و از سطح نصب تنها 6.4 سانتيمتر بيرون زدگي خواهد داشت.

در آخر هم بايد به توان الكتريكي مصرفي اين دوربين مدار بسته اشاره كنيم كه با مقدار 12 وات در دسته دوربينهاي مداربسته ميانرده قرار گرفته است.

نمايندگي داهوا   دوربين مداربسته     هايك ويژن      نصب دوربين مدار بسته

 

همكاري شركت QNAP و AMD براي ساخت سري جديد NAS ها

 

شركت QNAP بعنوان يكي از سازندگان دستگاههاي ذخيره سازي تحت شبكه، اخيرا در توليد سيستم NAS جديدش طي يك همكاري با شركت AMD از قابليت چيپستهاي گرافيكي و محاسباتي اين شركت بهره خواهد برد.

دستگاه NAS شركت QNAP

شركت QNAP خبر توليد محصول پرقدرت و توانمندي با نام TVS-x73 از خانواده سيستمهاي NAS را به تازگي منتشر كرده است. اين محصول جديد از پردازنده داخلي AMD در سري R با 4 هسته APU برخوردار است كه مي تواند تا 64 گيگابايت رم را پشتيباني نمايد. ضمن اينكه موتور كدگذاري  سخت افزاري AES-NI، برخورداري از 2 اسلات حافظه SSD با نوع درگاه SATA 6Gb/s، حافظه كش SSD، پورت USB 3.1 (10 Gbps )، پورت ارتقاء 10GbE، خروجي زوجي HDMI و سيستم سخت افزاري شتاب دهنده كدگذاري و ديكدينگ تصاوير 4K از مشخصات مهم اين محصول خواهد بود.

مشخصات و قابليتهاي TVS-x73 باعث شده است بعنوان يك NAS مناسب و كار آمد براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط بتواند يك فضاي ابري كارآمد با سرعت انتقال بالاي داده ها، مجازي سازي (Virtualization)، پخش فايلهاي چند رسانه اي و نمايش تصاوير را نيز بخوبي در اختيار كاربران بگذارد.

بگفته Y.T.Lee نايب رئيس شركت QNAP علت استفاده از پلتفرم AMD از سري R، برخورداري از APU هاي قدرتمند شركت AMD است كه تركيبي از قدرت CPU هاي AMD را همراه با پردازنده گرافيكي Radeon R7 به دستگاههاي NAS اين شركت مي آورد. ضمن اينكه با استفاده از آخرين سيستم عامل QNAP با نام QTS 4.3 و بهره مندي از پورت داخلي USB 3.1 مي توان ارتباطي جايگزين در كنار پورت 10GbE براي مقاصد ويژه و حرفه اي نيز داشت.

شركت AMD هم ضمن اظهار رضايت از اين همكاري اعلام داشته كه قرار است علاوه بر افزايش همكاريها، روي بخش كسب و كارهاي كوچك در اين صنعت بيشتر تمركز داشته باشد.

TVS-x73 در مدلهايي با ذخيره سازي بر روي 4، 6 و 8 كانال هاردديسك به بازار عرضه مي شود. بر خورداري از يك پردازنده مجتمع قدرتمند مثل AMD RX0421BD با چهار هسته فعال (برخورداري از CPU و GPU در يك بورد) با فركانسهاي 2.1 گيگاهرتز در حالت پايه و 3.4 گيگاهرتز براي حالت boost در كنار Ram Dual-Channel با ظرفيتهاي 8، 16 و يا 64 گيگابايت بصورت DDR4 و برخورداري از حداكثر 4 پورت شبكه و دو اسلات حافظه SSD از نوع M.2، دستگاهي قدرتمند را به طرفدارانش هديه مي دهد.

دستگاه NAS شركت QNAP

برخورداري از اسلاتهاي حافظه M.2 قابليت انتقال داده ها تا 1172 مگابايت را ميسر كرده است.

اين ذخيره ساز براي سيستمهاي نظارت تصويري و دوربين مداربسته بخوبي مي تواند از پورتهاي 10GBASE-T يا SFP+ استفاده نمايد. برخورداري از پورت Dual شبكه 10GbE (بصورت سفارشي ) در روي اين سري محصولات دست كاربران را در سيستمهاي نظارت تصويري بزرگتر و استفاده از دوربينهاي مداربسته متنوع باز مي گذارد. در واقع هدف شركت QNAP همخواني كامل TVS-x73 با سيستمهاي متوسط نظارت تصويري و مديريت دوربين مداربسته با پهناي باندي بالا و برخورداري از Virtualization مي باشد كه بتواند در مقابل افزايش رزولوشن دوربين مداربسته يا رشد سيستمها و نيازمنديها نيز كار آمد باشد. بعلاوه در اين سيستم با توجه به حافظه هاي بكار رفته از نوع SSD و پورتهاي مختلف، به سرعت مي شود از داده ها بكاپ تهيه و يا دست به بازيابي و ريكاوري تصاوير دوربين مداربسته زد.

پردازنده مورد استفاده در اين سيستم از نسل سوم با معماري GCN شركت AMD است كه مي تواند تصاوير ويدئويي با كيفيت 4K را سازگار با كدك هوشمند H.264 و نمايش تصاوير 4K UHD بصورت ايده آل در سيستمهاي نظارت تصويري به نمايش بگذارد. ضمن اينكه توسط خروجي دوبل HDMI و قابليت كنترل از راه دور كاربران تجربه خوبي خواهند داشت.

دستگاه NAS شركت QNAP

سيستم عامل QTS 4.3 هم در نسل جديد بصورت 64 بيتي قادر است به مديريت حسابهاي ايميل، مديريت كاربران و IoT و كنترل از راه دور دوربين مداربسته و ... بپردازد. برخورداري از قابليت اشتراك گذاري داده ها با سيستم عاملهايي مثل ويندوز، مك، لينوكس و يونيكس از ديگر امكانات اين ذخيره ساز تحت شبكه به حساب مي آيد.

مدلهاي مختلف اين سري محصولات به شرح زير هستند:

TVS-473 : با 4 كانال ذخيره سازي

TVS-673 : با 6 كانال ذخيره سازي

TVS-873 : با 8 كانال ذخيره سازي

 

تياندي  قيمت دوربين مدار بسته خانگي   نصب دوربين مدار بسته تهران   ليست قيمت هايك ويژن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.